Díky prováděným uměleckohistorickým, restaurátorským a technologickým průzkumům je možné najít ty nejlepší a cenově nejvýhodnější materiály a metody, jak se u různých materiálů vypořádat s důsledkem jejich korozních procesů, a jak obnovit jejich původní vlastnosti a estetické hodnoty. V ideálním případě jsou přitom určeny materiály, specifikován druh použití a časová náročnost. Tyto informace jsou zpracovány do popisu prováděných prací a představují návod pro pracovníky provádějící tyto práce.
Šelak ve formě šupinek z přírodních materiálů obsahující vosk – fyziologicky nezávadný, biologicky odbouratelný – pro výrobu přírodního nátěru s vysokým leskem. Šelaková...
Jednosložkové lepidlo určené k lepení suchého i mokrého dřeva, dřevěných prvků, okenních rámů, schodišť, dále ke spojování dřeva pěnovým polystyrenem, minerální a skelnou vatou,...
Stabilit Aqua je účinný UV stabilní prostředek na vodní bázi určený pro vytvrzování sypkého štěrku, písku, dřevní štěpky, kůry a podobných dekorativních materiálů ve velkém.
Voskový pastel pro precizní značení na kámen, kov, dřevo a další materiály. Ideální pro tvorbu čitelných linek a nápisů, které odolají povětrnostním vlivům a jsou dobře viditelné.
KEIM Contact-Plus-Grob je povrstvovací silikátová barva pro přednátěry. Používá se k vyrovnání drobných strukturních rozdílů, k překlenutí drobných vlásečnicových trhlin (1 mm)...
Šelak ve formě granulek z přírodních materiálů bez vosku – fyziologicky nezávadný, biologicky odbouratelný – pro výrobu přírodního nátěru s vysokým leskem. Šelaková...
Biocid, bez obsahu kyselin se širokým spektrem účinnosti pro odstranění mechu, řas, lišejníku, plísně a dalších mikroorganismů, případně k zamezení jejich růstu.
Červená barva na písmo v kameni na sol-silikátové bázi připravená k okamžitému použití, s absolutně světlostálými, anorganickými pigmenty a minerálními plnivy, zvláště vhodná...
Bílá barva na písmo v kameni na sol-silikátové bázi připravená k okamžitému použití, s absolutně světlostálými, anorganickými pigmenty a minerálními plnivy, zvláště vhodná pro...
Hnědá barva na písmo v kameni na sol-silikátové bázi připravená k okamžitému použití, s absolutně světlostálými, anorganickými pigmenty a minerálními plnivy, zvláště vhodná pro...
Černá barva na písmo v kameni na sol-silikátové bázi připravená k okamžitému použití, s absolutně světlostálými, anorganickými pigmenty a minerálními plnivy, zvláště vhodná pro...
Hermann Sachse tvrdý voskový olej, odolný vůči nečistotám, kapalinám a opotřebení – určený na neošetřené nebo olejované dřevěné povrchy, podlahy ze dřeva, korku a OSB desek v...
Hartöl v sadě Hermann Sachse - olej s vysokou plnicí schopností, který proniká hluboko do dřeva. Je vhodný pro všechny interiérové dřevěné povrchy, které jsou vystaveny velkému...
Pemza je přírodní hornina, která se často používá v různých odvětvích, včetně umění a restaurátorství, pro své unikátní abrazivní vlastnosti a schopnost lehkého broušení a...
Lepidlo z králičí kůže má obzvláště vysokou elasticitu, která je pro ni známá. Díky své adhezivní schopnosti může být použit k lepení různých materiálů, jako jsou dřevo, papír...
Želatina je velmi čisté, zcela bez zápachu a bezbarvé nebo téměř bezbarvé lepidlo. V umění a restaurování se používá v 2 až 60% roztocích, v závislosti na zamýšleném použití.
Klihové lepidlo řady HERMANN SACHSE připravené ihned k použití, určené pro všechny aplikace, kde je potřeba vysoká elasticita, která musí jít ruku v ruce s velmi vysokou...
Speciální druh měkké pryskyřice ceněné pro své vlastnosti v oblasti umění i restaurování. Používá se jako složka pro výrobu laků, jako složka v některých typech lepidel...
Damarová pryskyřice se používá v umění a restaurování pro své různorodé vlastnosti a aplikace k retuši fresky, přípravě laku, nebo jako fixativ pro pigmenty.
Regalrez® je vysoce stabilní, světle zbarvená, nízkomolekulární, nepolární pryskyřice doporučená pro použití při úpravě plastů, lepidel, nátěrů a tmelů. Regalrez® je zvláště...
REGALITE® R1125 je hydrogenované terpentýnové pryskyřice, která má různé využití v průmyslu, včetně oblasti umění – trvanlivé laky na obrazy, a restaurování – konzervaci,...
Regalite® R1090 (67260) je hydrogenované terpentýnové pryskyřice, která má různé využití v průmyslu, včetně oblasti umění – trvanlivé laky na obrazy, a restaurování –...
Jedná se o termoplastický polymer vodní disperze s výbornou rozpustností ve vodě, který se pro své různorodé vlastnosti používá jako lepidlo, ke konzervaci, a další flexibilní...
Brusná vlna RAKSO ze speciální velmi kvalitní oceli, je vysoce pevná a velmi elastická zároveň, vhodná pro broušení nebo čištění různých materiálů včetně dřeva, kovu nebo kamene.
PARALOID™ B 48 N je další variantou akrylátové pryskyřice, která se také používá v oblasti umění a restaurování. Nabízí jedinečnou přilnavost k neošetřeným kovům, stejně jako...
PARALOID™ B 44 je ceněný pro svou průhlednost, vynikající adhezi a schopnost vytvořit stabilní a trvanlivé spoje. Pryskyřice je mírně měkčí a pružnější než Paraloid™ A-21 a má...
Arabská guma je přírodní látka, která je ceněna pro své pojivé vlastnosti a schopnost vytvořit stabilní a trvanlivé spoje, je široce využívána v umění a restaurátorství díky své...
Jedlá soda – hydrogenuhličitan sodný (NaHCO3) se používá k čištění a restaurování obrazů, opravám papírových artefaktů, neutralizaci kyselin, údržbě soch a sochařských děl a k...
OWATROL DILUNETT® je silný, vodou omyvatelný odstraňovač barev bez obsahu ředidla, který odstraní jakoukoliv olejovou barvu, barvu na alkydové bázi, lak i mořidlo na dřevo.
Čistící prostředek na zlato a zlacené povrchy. Navržený tak, aby šetrně odstranil pouze znečištění, bez poškození podkladového lepidla pod plátkovým zlatem.
Univerzální renesanční transparentní vosk s vylepšeným složením klasického renesančního vosku. Nejčastěji se používá na oživení nábytku a kovových předmětů a pro konzervaci...
Karnaubský vosk je známý svou tvrdostí, vysokým teplotním bodem tání a výrazným leskem. Je hojně využíván v různých odvětvích díky svým vlastnostem a použití jako je výroba...
Olejové barvy připravené k použití, pro speciální efekty na akrylové malby a jiné nemastné povrchy. Používají se pouze v kombinaci s médiem pro olejové metalické barvy.